דוכן פיצה לאירועים

למה דווקא לבחור בנו לאירוע שלכם?

✔️מתמחים בדוכן פיצה לאירועים
✔️מגיעים לכל הארץ 
✔️בדקתם מה אומרים עלינו בגוגל? תכתבו באבא בובה ותבינו 😄

פיצה חמה טרייה מהטאבון- אתם בטח כבר מדמיינים את הריח הממכר, ולא מופתעים לגלות כי דוכן פיצה לאירועים הוא מהדוכנים המוצלחים והפופולאריים ביותר שלנו. 

הבצק האוורירי, הקראסט, הגבינה וכמובן התוספות המושלמות, כל אלה מייצרים את הפיצה המושלמת שתהפוך את האירוע שלכם לשמח, וטעים במיוחד. 

דוכן פיצות לאירועים- בחירה פשוטה ומוצלחת

בדוכן הפיצה שלנו תמצאו מתכון מנצח ושימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים במיוחד. הפיצה שלנו מגיעה עם שפע של תוספות מגוונות על מנת לספק לאורחים שלכם מגוון בחירות של פיצות טעימות וטריות. 

התוספות לפיצה שלנו מלאות בהפתעות וכלוללות בין היתר :בצל, עגבניות, גבינה בולגרית ועיזים, פטריות, תירס, בטטה, אנטיפסטי, זיתים ולמעשה כל תוספות שתחשקו בה לפיצה שלכם. 

אם אתם אנשים שאוהבים את הפיצה המקורית בלי יותר מדיי תוספות- יש לנו פיצה מרגריטה משגעת!

כמו כן, אנו מכינים פיצות מתוקות ומפתיעות שיעלו חיוך על כל פני האורחים. פיצה מתוקה עם נוטלה, בננות, שוקולד לבן ועוד מלא הפתעות מתוקות ושוות במיוחד. 

דוכן פיצה לאירועים- מחיר

מחיר דוכן פיצות משתנה בהתאם לכמות האנשים באירוע ולמיקומו. יש לנו מגוון טאבונים בגדלים שונים וכך ניתן להקים את דוכן הפיצות בכל מיקום שתרצו- בבית המשפחה, בפארק, באולם אירועים או בכל מיקום אחר. 

בבאבא בובה תקבלו פיצה טעימה מחומרי גלם טריים במחיר הוגן ומותאם אישית. 

פיצה חמה מהטאבון- המאכל שכולם אוהבים

דוכן פיצה לאירועים ישדרג את האירוע שלכם ויהפוך אותו לקליל וטעים.  הריח של הפיצות מהדוכן שלנו ימשוך עניין ואורחים רבים ותוך זמן קצר יהפוך לדוכן שכולם ידברו עליו. הרי מי מסרב לבצק קריספי, רוטב טעים, גבינה רותחת ותוספות שוות?

דוכן פיצות מתאים לכל תפריט חלבי באירוע ומשתלב באופן נהדר באירועים גדולים וקטנים כאחד והעבודה שהוא מגיע חם ישר מהטאבון הופכת אותו למאכל שקשה לעמוד בפניו. 

דוכן הפיצות שלנו

ודאי כבר הבנתם, כי דוכן פיצה לאירועים יהיה בחירה נהדרת לאוכל באירוע שלכם. 

הדוכן שלנו מגיע עם פיצות נהדרות העשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים, תוספות שוות ועוד הפתעות רבות בדרך. צוות העובדים שלנו מימון ומקצועי ויידע להתאים כל פיצה לצרכים ולהעדפות של כל האורחים באירוע. 

אנו מספקים דוכני מזון מגוונים לאירועים ומגיעים לכל אירוע עם חיוך רחב, רצון לסייע במה שניתן ואהבה רבה למקצוע. 

צרו אתנו קשר לשמוע עוד על דוכני המזון שלנו ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

Call Now Button דילוג לתוכן